Inloggen
Winkelmandje
Al 20 jaar uw kantoorspecialist
Gratis bezorging vanaf €50
Zakelijk op rekening
Persoonlijke dienstverlening
14 dagen bedenktijd
Vragen?
Bel: 0596-632353
Voor 16.00 besteld
is morgen in huis!

Slim opbergen, hoe doe ik dat?

Geplaatst op 15-2-2021 door Kantoor & Kopie

Hoe meer spullen je verzamelt, des te meer er opgeruimd moet worden. Een werkplek kan snel veranderen in een chaos wanneer je niet regelmatig je spullen opbergt.
Met deze tips kan je snel en slim je spullen opbergen.

Tips voor slim opbergen

  1. Geef je spullen op je werkplek een vaste locatie. Je ordners in een archiefkast, je documenten per project in een nette map in je bureaula en de papieren op je bureau kun je verdelen in een ladebox of in brievenbakjes.
  2. Plan een vast moment in binnen je werktijd om je bureau netjes en opgeruimd te houden.
  3. Richt een grote wand in en beschilder deze deels met schoolbordverf en deels met magneetverf. Zo heb je een trendy, heel groot memobord voor al je losse papieren en to-do's. Liever een strakker memobord? Een glasbord geeft een hoop allure aan je werkruimte.
  4. Berg de veel gebruikte items zo dicht mogelijk bij je werkplek op, in een speciale kantoorkast.
  5. Zorg dat je de beschikking hebt over een papiervernietiger zodat je de vertrouwelijke documenten die je niet meer nodig hebt gelijk kunt vernietigen. Zo voorkom je dat er stapels papier ontstaan die overbodig zijn.
  6. Kies voor een trendy vakjeskast met vierkante archiefdozen of opbergboxen voor de spullen die je liever nog niet naar je bedrijfsarchief wilt brengen. Zo heb je bijvoorbeeld de projectdocumentatie van vorig jaar nog steeds snel bij de hand.
  7. Kies voor een multifunctional printer in plaats van een losse scanner, printer en andere kantoormachines. Dit bespaart ruimte en geeft een opgeruimd gevoel.
  8. Houd actief bij hoeveel voorraad je hebt van diverse kantoorartikelen. Zo weet je snel of je te veel of te weinig pennen, memoblokjes, lampen, en andere kantoorartikelen die handig zijn om op voorraad te hebben, hebt.
  9. Verwerk binnenkomende post direct. Handel af wat direct afgehandeld kan worden en berg de documentatie op in het daarvoor bestemde kantoorartikel voor opbergen. 
  10. Berg de visitekaartjes die je ontvangt op in speciale visitekaartopbergsystemen. Zo heb je snel de gegevens van dat ene contact van die borrel van drie maanden geleden terug gevonden.

Bron: Quantore.com

 

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210301 11:47:34 PC00False0FalseTrue0